Q: Hvordan fungerer garantien ?

A: Alle NEXterminal produkter leveres med et års hardware garanti. Inden man udfylder en hardware RMA form på vores hjemmeside, foreslår vi at man ringer til os først. Vi har ofte oplevet, at de fleste “hardware fejl” i virkeligheden er software fejl, forkerte kabler, problemer med switchen etc. At returnere en terminal til os vil i dette tilfælde ikke  hjælpe så meget. Derfor beder vi vore kunder om først at ringe til os, så vi har mulighed for at løse problemet over telefonen. At bestemme kilden til problemet og så løse det.

Når en hadware fejl er blevet identificeret af vores telefon support vil vi udlevere et RMA tal (efter man har udfyldt RMA formularen).

Når vi modtager enheden vil vi teste den og reparere inden 8 dage (forudsat at vi har adgang til eventuelle reservedele). Vi vil derefter returnere den til afsender.

NOTE: Returner venligst ALLE dele sammen med terminalen, dvs. strømforsyning, strømkabel, batterier, selve enheden etc.

Q: Kan man forlænge garantien?

A: Ja, for en beskeden meromkostning kan man ved bestilling af terminalerne eller senest tre måneder efter levering, tilkøbe 2. og 3. års garanti.