SOFTWARE SUBSCRIPTION FAQ

Q:     Kan/skal man tegne support aftale på softwaren?

A:     Ja, man både kan og skal…. eller rettere sagt..bør. Det er jo noget vore kunder selv bestemmer. Grunden til at det er en rigtig god ide, er at man derved har tilgang til og mulighed for at drage fordel af de nyeste              tiltag omkring såvel eLux som Scout. Det betyder igen at man til hver en tid kan have en optimeret installation til glæde for brugerne, forretningen og driften. Vi frigiver minimum fire versioner om året for at                  beskytte vore kunders investering.

Q :   Hvordan fungerer support aftalen?

A :   Når man køber sw licens første gang (typisk sammen med  terminaler) inkluderer licensen 12 måneders support eller Subscribtion, som vi kalder det. Når denne periode udløber, tegner man en aftale for en ny 12          måneders aftale og så fremdeles. På denne måde er man sikret løbende adgang til de nyeste tiltag på softwaren.

Q:   Hvad får man så med Subscribtion?

A:   Man får de nyeste drivere og protokoller, Man får nye funktioner på eksisterende funktionaliteter. Man får nye funktionaliteter. Man får bug fixes og patches (selv om de er få) og endelig ikke at forglemme, så får           man GRATIS TELEFONSUPPORT fra Nextsystem.

Kontakt os